Przejdź do głównej zawartości

Najmodniejsze w tym sezonie jeansy damskie - co jest trendy?

Od wiosny wraca moda na jeansy. Pisałam już na ten temat w poprzednim poście, aczkolwiek warto rozłożyć nadchodzące trendy na czynniki pierwsze i poświęcić trochę uwagi poszczególnym częściom garderoby.

Osobiście, jako fantatyczka modowa i zarazem blogerka, jestem wniebowzięta, że wreszcie mogę odświeżyć swoją kolekcję spodni. Jeansy wprost uwielbiam, sięgałam po nie zawsze, niezależnie od pory roku czy okazji - na każdą taką okazje znajdzie się odpowiedni model. Moda na takie spodnie wraca, więc jeśli macie swoją prywatną kolekcję jeansów, to teraz możecie zrobić przegląd.

Przede wszystkim zwrócę uwagę na fakt, że wraca moda na mój ulubiony jeansowy krój. Raczej względnie dopasowane niż rozszerzane, również obcisłe i bogato zdobione modele. Trendy będą również jeansy do kostek - co niewątpliwie powinno ucieszyć te kobiety, które lubią opaski czy bransoletki.

Powiem szczerze, że dopasowany krój jest moim faworytem - pasuje do wszystkiego, świetnie eksponuje zgrabne nogi i nie tylko. Odpowiedni odcień prezentuje się obłędnie i - trzeba przyznać - robi robotę. Elegancka bluzka i jeansowe spodnie - takie rozwiązanie sprawdzi się w każdej sytuacji. Jeżeli okazja jest mniej formalna, to swojej stylizacji możemy nadać pewnej swobody i lekkości, wykorzystując przeróżne dodatki czy sięgając po odpowiednią bluzkę.

Najmodniejsze w tym sezonie jeansy damskie - co jest trendy?

Najmodniejsze w tym sezonie jeansy damskie - co jest teraz modne?

Tegoroczne trendy są wyjątkowo interesujące. Warto zwrócić uwagę na ich praktyczne zastosowanie. Jak wiadomo, z modą bywa różnie. Najczęściej to, co jest modne, jest jednocześnie kompletnie "nieużywalne". W tym roku nie musimy wcale wyglądać dziwnie, bowiem nie będzie szału na nic... dziwnego.

 
A jakie jest Wasze zdanie na temat jeansów? Cieszycie się, że moda na nie regularnie wraca? Jak podobają Wam się modne w tym sezonie kroje? Pozwoliłam sobie wzbogacić post produktami, które możecie w prosty sposób obejrzeć lub zamówić bezpośrednio stąd. Jeżeli podobają Ci się moje posty, nie zapomnij wspomnieć o tym na swoim blogu - będzie mi bardzo miło.

Komentarze