Przejdź do głównej zawartości

Klasyczne damskie dresy do biegania marki Adidas


Przeglądałam w tym tygodniu sieć w poszukiwaniu interesujących ubrań i... natrafiłam na śmieszne jeansy w stylu vintage. Klasyczne jeansy to oczywiście zbyt wielka skrajność (jak dla mnie), więc "przeszłam" obok nich obojętnie, ale ostatecznie i tak wyszło, że moje poszukiwania zwróciły się w stronę klasyki. 

Przeglądałam głównie ubrania topowych marek sportowych (Adidas, Rebook, 4F itd.), bo jako, że robi się coraz cieplej, to coraz więcej czasu poświęcam mojej starej pasji, czyli bieganiu. Uważam to za najlepszą opcję, jeżeli chodzi o regenerację po zimie i naprawdę czuję się zdecydowanie lepiej, gdy regularnie biegam. Nie wspomnę o korzyściach wizualnych, czyli o ewidentnym ujędrnieniu sylwetki - jest to szczególnie ważne przed sezonem. W momencie, gdy robi się gorąco, warto mieć już wypracowaną i stabilną formę. Przecież nikt nie chce wyglądać w stroju kąpielowym jak wieloryb.

Klasyczne damskie dresy do biegania marki Adidas

Do rzeczy. Jeżeli chodzi o wiosenne trendy modowe, to tegoroczny ich przekrój jest naprawdę duży. Nie inaczej ma się sytuacja w przypadku ubrań typowo sportowych. O ile o samych trendach pisze się bardzo często, to są to głównie te informacje, które znajdziemy absolutnie wszędzie. Każdy wpis dotyczący tego, co modne w nadchodzącym sezonie, opiera się na powielaniu tychże informacji.

Zauważyłam zupełnie nowy trend, o którym mało się pisze. Nieważne czy rozmawiamy teraz o butach, t-shirtach czy dresach damskich (nie sprawdzałam męskich kolekcji). Co mam na myśli? Przede wszystkim klasykę, vintage, retro, czyli old-fashioned clothes. Uwierzcie mi, jest tego naprawdę dużo.

Powracają klasyczne ubrania w stylu retro. Z odzieży sportowej aż wylewa się klasyka! Dlaczego nikt o tym nie pisze? Wszędzie pojawiają się takie motywy. Reebok i Nike proponują kolejne edycje klasycznych, postarzanych kremowych butów sportowych. Polecam sprawdzić, jeżeli akurat rozglądacie się za nową parą - prezentują się naprawdę stylowo.

Ja jednak zwróciłam uwagę na klasyczne dresy marki Adidas, które pamiętam z dzieciństwa np. z zagranicznych teledysków. Nie wiedzieć czemu, odpowiadają mi one dużo bardziej niż nowoczesne designy. Zamieszczam kilka zdjęć, byście wiedziały, o czym mowa:

Sportowe dresy damskie do biegania marki Adidas

Klasyczne damskie dresy do biegania marki Adidas

Oczywiście jest ich dużo, dużo więcej. Niektórym się spodobają, innym nie - mi przypadły do gustu i właśnie zamówiłam szaro-różowy zestaw. Co Wy o nich sądzicie? Czy klasyczne dresy damskie są według Was fajną opcją, czy może kiczowatym reliktem? Piszcie w komentarzach!

Komentarze