Przejdź do głównej zawartości

W co się ubrać do szkoły, czyli 10 stylizacji idealnych na Back to school!

Zarówno lato, jak i wakacje powoli dobiegają końca. To ostatni dzwonek, byście pomyślały o szkolnych stylizacjach, bowiem zostało już naprawdę niewiele czasu. Co jest trendy? Jakie szkolne stylizacje zrobią wrażenie na kolegach i koleżankach z klasy? Poniżej znajdziecie listę ubrań i propozycji, które umożliwią Wam dobry start już od września!

W co się ubrać do szkoły, czyli 10 stylizacji idealnych na Back to school!


TOP 10 stylizacji idealnych na Back to school!

Ilekroć sama dobierałam strój do szkoły, zawsze miałam dylemat, ponieważ chciałam wyglądać elegancko, grzecznie, a jednocześnie stylowo i uwodzicielsko. Nie mogłam odpuścić sobie spojrzeń chłopców tylko dlatego, że w szkole obowiązywały pewne zasady. Jedno z drugim bardzo trudno połączyć, zatem godzinami przeglądałam internet i starałam się znaleźć propozycje, które będą mi odpowiadać. Czasami zajmowało mi to naprawdę mnóstwo czasu. Z tego właśnie względu chciałabym Wam przedstawić kilka stylizacji i ubrań, które w pewnym stopniu umożliwią Wam takie połączenie.

1. Bluzka

W co się ubrać do szkoły, czyli najmodniejsze bluzki na Back to school!


Dobra bluzka to absolutna podstawa szkolnej stylizacji i to właśnie od niej powinnaś zacząć. Wybierz taką, która pasuje do wszystkiego - elegancką, o modnym kroju i jednocześnie na tyle uniwersalną, byś w żadnej sytuacji nie wyglądała dziwnie na tle reszty. Postaw na pół eleganckie, pół sportowe rozwiązania. Nie przesadzaj z kolorami - proste rozwiązania bywają najlepsze.

2. Spodnie

W co się ubrać do szkoły, czyli najmodniejsze spodnie damskie na Back to school!


Spodnie to drugi w kolejności najistotniejszy element Twojej stylizacji, więc powinnaś dobrze się zastanowić nad ich doborem. Buty stanowią dodatek - sądzę, że nie będziesz miała z nimi problemu, jeśli zaopatrzysz się w odpowiednie spodnie i bluzkę, które stanowić będą podstawę Twojej szkolnej stylizacji. Tutaj znów postawiłabym na prostotę. W tym sezonie najmodniejszy będzie minimalizm, elegancja i seksapil - sięgaj zatem po spodnie w stonowanych kolorach. Najlepiej takie, które podkreślą Twoją sylwetkę i uwydatnią co trzeba.


Mam nadzieję, że pomogłam i już wiesz, w którym kierunku powinnaś zmierzać tej jesieni. Jeśli jesteś innego zdania, to koniecznie napisz o tym w komentarzu - z chęcią przyjrzę się również Waszym propozycjom. Pozostaje mi życzyć Wam wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku szkolnym - look już macie!


Komentarze