Przejdź do głównej zawartości

Mustela Maternite - najlepszy krem przeciw rozstępom? Recenzja i opinie


Jakiś czas temu postanowiłam zadbać o urodę i zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Zapisałam się na siłownie i rozpoczęłam dietę. Nigdy nie byłam gruba, jednakże 5 zrzuconych kilogramów wystarczyło, by na mojej skórze pojawiły się rozstępy.

Długo szukałam ratunku i byłam już naprawdę zdesperowana - nie chciałam, by było za późno na cokolwiek, więc testowałam różne produkty - w końcu lekarz polecił mi krem o nazwie Mustela Maternite. Jako, że zostałam zapewniona o jego skuteczności, to postanowiłam dać mu szansę i zrezygnować z konkurencyjnych preparatów.

Mustela Maternite - najlepszy krem przeciw rozstępom? Recenzja i opinie

Mustela Maternite - najskuteczniejsza terapia przeciw rozstępom? Recenzja i opinie

Mustela Maternite jest podwójnie działającym kremem przeciw rozstępom. Nie tylko zapobiega, ale też minimalizuje pojawiające się czy istniejące już rozstępy. Przeznaczony jest przede wszystkim do leczenia rozstępów pociążowych, jednak sprawdza się równie dobrze w każdym innym przypadku. 

Można go stosować zapobiegawczo lub do zmniejszania wielkości rozstępów, które pojawiły się już wcześniej. Preparat ujednolica ich barwę i znacząco je spłyca. Ma właściwości pobudzające regenerację naskórka, zwiększa jego elastyczność i zdolność do rozciągania, co znacząco wpływa na ryzyko powstawania nowych zmian na skórze.



Produkt jest całkowicie bezpieczny i dostosowany do skóry wrażliwej - jest w pełni hipoalergiczny i można stosować go nawet w trakcie karmienia piersią. Nie wiem, jak wyglądają statystyki, jeśli chodzi o już istniejące rozstępy, ale przy stosowaniu zapobiegawczym aż 96% kobiet w ciąży stosujących Mustela Maternite nie boryka się z takimi problemami. Wydaje mi się, że warto zaopatrzyć się w ten produkt również przed rozpoczęciem diety, bo to może Was uratować - lepiej zapobiegać niż leczyć. 

Tak więc, wracając do tematu - moje rozstępy zniknęły całkowicie. Tak po prostu. Nie została mi żadna spłycona ich wersja na pamiątkę i nie ma po nich śladu. Piszę tę recenzję głównie z myślą o tych kobietach, które rozpaczliwie szukają ratunku. W tym przypadku należy działać szybko, bo stare rozstępy są już niezwykle trudne do wyleczenia. Jeśli czujecie, że marnujecie czas sięgając po kolejne produkty i w efekcie macie go coraz mniej, to wypróbujcie Mustela Maternite! Nie wiem, jak wygląda jego statystyczna skuteczność w przypadku rozstępów powodowanych chudnięciem, ale mi pomógł.

Komentarze