Przejdź do głównej zawartości

"Babuszka Agafia" - naturalne czarne mydło do ciała i włosów - recenzja

Czym jest Babuszka Agafia? To czarne mydło o nieco humorystycznej nazwie, aczkolwiek sugerującej po części też jego skład. Jest to bowiem w pełni naturalny produkt stworzony z aż 37 syberyjskich roślin, które czynią cuda. Czy jednak jest w tym przynajmniej ziarno prawdy? Postanowiłam się przekonać.

"Babuszka Agafia" - naturalne czarne mydło do ciała i włosów - recenzja

"Babuszka Agafia" - naturalne czarne mydło do ciała i włosów - recenzja

Szczerze przyznaję, że styczność z czarnym mydłem miałam po raz pierwszy i trochę obawiałam się, że po kąpieli będę bardziej brudna niż przed, ale oczywiście moje obawy były przesadzone - choć jednocześnie tak charakterystyczne dla kobiety. Produkt wydawał mi się dość dziwny - zupełnie inny od tych, które testuję na co dzień. Zdaniem producenta, skład mydła został pieczołowicie przygotowany i dopracowany w oparciu o wieloletnie doświadczenia mieszkańców Syberii. Ta wiedza była przekazywana ustnie z pokolenia na pokolenie, a receptury o zbliżonym składzie możemy znaleźć w różnego rodzaju zielnikach i spisach. Ale do rzeczy - głównymi składnikami tego unikalnego, czarnego mydła są wyciągi, oleje tłoczone na zimno i ekstrakty z ziół. Z tego właśnie względu mydło jest niezwykle kojące i delikatne - usuwa zmęczenie i pozwala nam się odprężyć po ciężkim dniu.
"Babuszka Agafia" - naturalne czarne mydło do ciała i włosów - recenzja

Mydło ma niepowtarzalny zapach, którego próżno doszukiwać się w podobnych produktach do pielęgnacji ciała. Można je stosować zarówno do kąpieli, jak i do mycia włosów. Produkt nie zawiera żadnych sztucznych barwników i substancji zapachowych, więc z pewnością podbije serca wszystkich miłośników medycyny naturalnej. Osobiście nie mam na tym punkcie bzika, ale Babuszka Agafia przypadła mi do gustu. Nie żałuję tego zakupu i z pewnością jeszcze nie raz po nie sięgnę. Szczególnie ze względu na to, że jest tak delikatne, a jego cena jest bardzo przystępna.


Warto nadmienić, że samo mydło ma postać żelu, zatem jest bardzo wydajne. Producent poleca je osobom z problemami skórnymi np. z łojotokiem, łuszczycą czy egzemami. Babuszka Agafia łączy w sobie wszelkie funkcje żelu pod prysznic i szamponu do włosów. Z czystym sumieniem polecam.


Komentarze