Przejdź do głównej zawartości

Jak nawiązać współpracę z blogiem modowym Stylizacje-inspiracje?


Tym razem nieco luźniejszy wpis, związany z kwestiami technicznymi, które dla większości zainteresowanych nie wydają się tak do końca jasne. Jeżeli chodzi o mojego bloga modowego, to bardzo chętnie współpracuję z różnego rodzaju markami. Nieważne czy chodzi o producenta kosmetyków czy ubrań - tak naprawdę pozostaję otwarta na wszystko, co tematycznie nawiązuje do tego, o czym piszę. Może to być moda damska, lifestyle, uroda czy zdrowie - tego typu wpisów na blogu mam całe mnóstwo.

Jeżeli szukasz blogerów do współpracy, którzy zrecenzują Twój produkt, to nie bój się do mnie napisać. Z pewnością z perspektywy czasu będziesz zadowolony/zadowolona z tej współpracy, ponieważ treści na moim blogu są często aktualizowane. W nieco ponad rok rozwinęłam bloga na tyle, że bez problemu można na nim znaleźć wpisy o wszystkim - od poradników, po recenzje.

Jak nawiązać współpracę z blogiem modowym Stylizacje-inspiracje?

Gdzie znaleźć blogi modowe i blogerki do współpracy?

Kolejną zaletą takiej współpracy jest jakość linków prowadzących do Państwa stron lub sklepów. Blog modowy Stylizacje-inspiracje jest solidnie podlinkowany dziesiątkami tysięcy wartościowych linków z największych blogów o podobnej tematyce. Poza tym również precle, moderowane katalogi i linki z serwisów społecznościowych  - to wszystko czyni linki z mojego bloga wartymi swojej ceny.

Najchętniej nawiązuję współpracę z markami i sklepami na zasadzie przygotowywania wpisów tematycznych na konkretny temat. Możecie mi wysłać produkt, który zrecenzuję i opiszę. Płacicie za samą recenzję lub za recenzję wraz z linkiem. Stawki są naprawdę różne, choć dużo zależy od tego, czego wymagacie.

Jeżeli trafiliście do mnie, bo chcecie nawiązać współpracę z blogerką modową otwartą na takie rzeczy, czyli np. na pisanie płatnych recenzji na blogu, to jesteście we właściwym miejscu. Postaram się, by spełnić Wasze oczekiwania - żadnych konkretnych wymagań odnośnie sposobu płatności tak naprawdę nie mam. Różnica w stawkach zwykle zależy od tematyki wpisu, ceny produktu i wielkości przedsiębiorstwa. Staram się w miarę możliwości zrozumieć, że nie wszyscy jesteśmy multimilionerami, aczkolwiek szanujmy swój czas.

Wszelkie informacje kontaktowe - adres mailowy itd. -  znajdziecie w zakładce w górnym menu. Jeżeli chcesz nawiązać współpracę, to nie jest to wcale skomplikowany proces i pewnie większość blogerek modowych jest równie zainteresowana promowaniem produktów, co ja. Jeśli taka współpraca pozostaje w zgodzie z moim sumieniem, to z pewnością jesteśmy w stanie się dogadać.

Pamiętaj tylko, że link z mojego bloga nie jest linkiem z zaplecza. Płacisz mi jednorazowo, link pozostaje, zatem za 5 lat już jedynie Ty będziesz czerpał z tego korzyści. Z tego względu stawki w wysokości 50zł/post nie wchodzą w grę.

Istnieją też inne formy współpracy z moim blogiem modowym - bannery i tego typu rzeczy - jak zdążyliście zauważyć, mam na nie mnóstwo miejsca. Mówimy tu jednak o współpracy czasowej, a więc i stawki będą w tym wypadku mniejsze. Działa to na zasadzie abonamentu, czyli wykupujecie np. banner reklamowy na blogu za określoną sumę i na określony czas, a potem decydujecie, co dalej.

Mam nadzieję, że rozwiałam Wasze wątpliwości. Jeśli chcecie zareklamować swój produkt na moim blogu modowym, interesuje Was płatna recenzja ubrań, kosmetyków czy suplementów lub jakakolwiek inna forma reklamy, to zapraszam do skontaktowania się ze mną mailowo.

Komentarze