Przejdź do głównej zawartości

Ciepłe swetry, kardigany i golfy damskie na jesień - co jest modne w tym sezonie?

 Za oknem wciąż fantastyczna pogoda - w przypadku mojej miejscowości są to nawet upały. Nie oznacza to jednak, że nie przygotowuję się do nadchodzącego sezonu jesiennego. Wręcz przeciwnie - bardzo się cieszę, że w tym roku mam naprawdę dużo czasu i mogę uzupełniać swoją szafę na spokojnie.

Poświęcam temu około godziny dziennie. Przeglądam kurtki damskie na zimę, swetry i buty - w zasadzie zaczynam się przyzwyczajać do takich codziennych "rytuałów". W pierwszej kolejności zaopatrzyłam się oczywiście w wygodne i ciepłe buty na jesień. O tym jednak napiszę odrobinę później, bo przecież nie każda kobieta od razu kupuje takie ciepłe buty - znam osoby, które w ogóle nie sięgają po buty adekwatne do jesiennej pogody. W końcu w dzisiejszych czasach poruszamy się przede wszystkim samochodami.

Ciepłe swetry, kardigany i golfy damskie na jesień - co jest modne w tym sezonie?

Swetry na jesień to zupełnie inna sprawa. Każda kobieta lubi włożyć na siebie coś ciepłego, przytulnego i miłego w dotyku. Od dłuższego czasu robiłam w tej kwestii research. Nie będę się zagłębiać w szczegóły, bo większość moich czytelniczek docenia "przykłady z życia wzięte", a nie nudne teorie i opowiastki. Co powinnyście wiedzieć, jeśli zamierzacie kupić sweter na sezon jesienny? W tym roku będzie to prostsze niż Wam się zdaje.

Przede wszystkim dominować będą stonowane, jesienne odcienie. Mam na myśli różnego rodzaju odcienie beżu, brązu czy szarości. Tego rodzaju swetry podbiją polskie ulice, choć z pewnością i pudrowy róż zda egzamin. Jeżeli lubisz takie kolory, to bez problemu możesz rozglądać się za delikatnym, stonowanym, pastelowym różem.

Jeżeli chodzi o kroje, to zdecydowanie powinnyście zwrócić uwagę na dłuższe swetry przed kolana. Tradycyjne rozwiązania nie będą w tym sezonie na językach, dlatego wszystkie modne kobiety powinny zaopatrzyć się w długi damski sweter na jesień - absolutny must have!

O jakie swetry mi chodzi? Postanowiłam przygotować sobie listę produktów, które z pewnością będą modne tej jesieni - do tego wpisują się w mój gust. Oczywiście tradycyjnie są to swetry z polskich sieciówek - zawsze staram się brać pod uwagę ubrania ogólnodostępne i przystępne cenowo. Moja lista ma oczywiście charakter poglądowy - sporządziłam ją po to, byście nie błądziły po omacku i wiedziały mniej więcej, jakie swetry będą modne tej jesieni. Potraktujcie ją jako punkt odniesienia.

Ciepłe swetry, kardigany i golfy na jesień - mój wybór:

1. Jasnoróżowy kardigan AmalidoeJasnoróżowy Kardigan Amalidoe Born2Be

KUP ONLINE


2. Żółty golf Annora
Żółty Golf Annora Born2Be



3. Jasnoszary kardigan Charthine
Jasnoszary Kardigan Charthine Born2Be



4. Gładki kardigan Reserved
Gładki kardigan Reserved



Podsumowanie

Wybór, jeżeli chodzi o swetry na jesień i zimę w tym sezonie jest naprawdę duży. Niezależnie od tego czy finalnie zdecydujesz się na sweter, kardigan czy też golf, dobrze jest zasięgnąć inspiracji. Powyższa lista to moje ulubione kroje i wzory! Mam nadzieję, że Was zainspirowałam i - co ważniejsze - zmotywowałam do jesiennych zakupów!

Komentarze