Przejdź do głównej zawartości

Arkada's Serum TC16 - natychmiastowa regeneracja skóry i paznokci czy lek na trądzik? Recenzja i opinie

Moi znajomi twierdzą, że na swoim blogu "modowym" zdecydowanie za dużo piszę o kosmetykach, makijażu i pielęgnacji. Prawda jest taka, że doskonale o tym wiem, ale postanowiłam postawić na naturalność - niech ten blog rozwija się i ewoluuje razem ze mną. Kiedyś dużo więcej czasu poświęcałam ubraniom - byłam młodsza i długie godziny marnowałam na tak zwane przebieranki. Po kilku latach doszłam do wniosku, że to faktycznie zmarnowany czas. Miałam też bzika na punkcie makijażu, zaczęłam pisać o kosmetykach, natomiast przed 25 rokiem życia, kiedy zaczynasz myśleć o starości (hehe), zaczynasz sięgać po wszystko, co może Cię przed nią uratować.

Arkada's Serum TC16 - natychmiastowa regeneracja skóry i paznokci czy lek na trądzik? Recenzja i opinie

Arkada's Serum TC16 - natychmiastowa regeneracja skóry i paznokci czy lek na trądzik? Recenzja i opinie

Z tego względu aktualnie piszę o kosmetykach, ale w kontekście zdrowia i pielęgnacji. Tym oto sposobem przechodzimy do tematu związanego z paznokciami, z hybrydami i wszystkimi konsekwencjami prezentowania się lepiej od innych. Przyznaję, że w pewnym momencie zaczęłam przeginać i moje paznokcie bardzo się poniszczyły - używałam wtedy serum, które doskonale znacie, bo mam na myśli taką najbardziej popularną opcję. Mimo, że uważałam ten produkt za skuteczny, to w momencie, kiedy przyszło zbierać moje zadarte do góry czy też "odklejone" paznokcie (po hybrydach), to i on poległ.

Oczywiście nie dostrzegałam w tym własnej winy - obwiniłam serum. Zaczęłam szukać mocniejszej alternatywy i wyszło mi to na dobre (choć dziś już nie niszczę paznokci aż tak) - trafiłam na Arkada TC16. Trochę jak nazwa stacji kosmicznej, ale przynajmniej nie sposób pomylić tego serum z żadnym innym. Czym jest Arkada TC16? To przede wszystkim bardzo skuteczne serum kolagenowe służące do regeneracji skóry i paznokci. Produkt ma prosty skład - łączy w sobie kolagen, glicerynę i olejek z drzewa herbacianego.

Arkada's Serum TC16 doskonale wspiera regenerację skóry i odbudowę płytki paznokciowej. Jeśli macie naturalnie kruche, delikatne lub łamliwe paznokcie, zniszczyłyście je hybrydami, to nie ma lepszej opcji na to, by je naprawić! Powiem więcej, dzięki mocno skoncentrowanemu składowi, Arkada's Serum TC16 można stosować także na skórę twarzy czy w innych miejscach. Ten specyfik skutecznie regeneruje skórę po oparzeniach, depilacji czy po trądziku. Niestety, na twarzy przetestowałam go jedynie raz - mogę śmiało powiedzieć, że skóra z pewnością była wyraźnie ujędrniona po jego zastosowaniu, aczkolwiek nie wypowiem się na temat długotrwałych rezultatów (miałam problemy głównie z paznokciami).

Arkada's Serum TC16 - natychmiastowa regeneracja skóry i paznokci czy lek na trądzik? Recenzja i opinie
Wróćmy do składu. Jak wiecie, kolagen jest odpowiedzialny za utrzymanie właściwego poziomu wody w naskórku. Nawilża go, regeneruje, zmiękcza i wyraźnie wygładza. Jest to także jeden z trzech podstawowych składników Arkada's Serum TC16 - nie stanowi tylko i wyłącznie dodatku figurującego na etykiecie. Już po kilku aplikacjach paznokcie stają się wzmocnione i prezentują się dużo lepiej. Wyciąg z drzewa herbacianego ma przede wszystkim działanie bakteriobójcze - nawet, jeśli nie macie problemu z trądzikiem czy zmianami skórnymi wywołanymi przez bakterie, to bardzo spoko, że taki składnik jest, bo "przezorny zawsze ubezpieczony". Gliceryna - czyli ostatni z głównych składników serum - intensywnie nawilża, a także pełni funkcję transportową. Ułatwia ona przenikanie serum (a przy okazji kolagenu) w głębsze warstwy skóry.

Wydawałoby się, że Arkada's Serum TC16 to serum kompletne, prawda? Uwierzcie, że dokładnie tak jest. Ta recenzja w żadnym wypadku nie jest płatnym lokowaniem produktu, bowiem niechętnie podchodzę do takiego recenzowania. Gdybyście zastanawiały się czy warto wydać pieniążki na taką terapię, to z czystym sumieniem polecam, bo działa naprawdę fantastycznie i jest to serum warte każdego grosika. Jeżeli macie problemy ze znalezieniem go w swojej drogerii, to polecam link poniżej:


I na koniec, gdybyście wciąż miały wątpliwości - w Internecie z pewnością znajdziecie opinie na temat tego produktu i mnóstwo pozytywnych komentarzy na jego temat, bardzo polecam się z nimi zapoznać.

Jeśli testowanie Arkada's Serum TC16 macie już za sobą, to pamiętajcie, by podzielić się swoimi odczuciami po takiej terapii - jestem ogromnie ciekawa Waszych opinii i chętnie się dowiem czy równie dobrze poradziło sobie z Waszymi problemami, jeśli chodzi o paznokcie czy skórę.

Komentarze