Przejdź do głównej zawartości

Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling - recenzja odżywki do włosów w sprayu

Wracam po dłuższej przerwie, by znów napisać o włosach! Tym razem nie będzie to poradnik, ale recenzja nowego produktu - jednego z tych, które ostatnio przetestowałam. Oczywiście moje zaniedbywanie bloga było spowodowane właśnie tym, że przygotowywałam recenzje. Wydaje mi się, że czasami po prostu warto poświęcić więcej czasu na research, by opinie były możliwie najbardziej obiektywne. Nigdy nie byłam za tym, by upychać tu wszystko, co przyjdzie mi namyśl tylko po to, by blog stawał się coraz popularniejszy. Kto ma na niego trafić, ten trafi.

Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling - recenzja odżywki do włosów w sprayu

Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling - recenzja odżywki do włosów w sprayu

> Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling Kupisz Tutaj <

Przejdę jednak do rzeczy, bo dzisiaj nie o tym - chciałabym Wam przybliżyć odżywkę do włosów Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling. Tak, wiem, nazwa przyprawia o zawrót głowy i sama też nie pokusiłabym się o jej zapamiętanie. Pudełko jest jednak łatwe do zapamiętania i rzucające się w oczy, więc nie będziecie miały problemu, by ją kupić, nawet w sklepach stacjonarnych.

Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling to dwufazowa odżywka nawilżająca w sprayu. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, które naprawdę ułatwia życie. Byłam nastawiona sceptycznie do tego produktu, mimo że produkty Revlon nie są mi obce i każdy dotychczasowy zakup uważam za bardzo udany. Nie do końca wierzyłam jednak w spray - zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie tradycyjne rozwiązania. Tak czy inaczej postanowiłam dać szansę Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling, bo spray rzeczywiście pozwala na szybką i łatwą aplikację (bez brudzenia sobie rąk) - gdyby działał, to byłoby super, tak wtedy pomyślałam.

Zanim napiszę, co się okazało, to opowiem nieco o samym preparacie. Jest to odżywka marki Revlon Professional, która zdobyła już spore uznanie na całym świecie. Nie kupujemy więc kota w worku i możemy oczekiwać pewnej jakości, do której marka nas przyzwyczaiła. Producent opisuje odżywkę jako profesjonalny preparat używany w renomowanych salonach fryzjerskich na całym świecie - My kupujemy wersję produktu przeznaczoną do użytku domowego, czyli taki jej odpowiednik. Produkt przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera keratynę i działa błyskawicznie - bez konieczności spłukiwania.

Odżywka ułatwia rozczesywanie splątanych włosów, nawilża i odżywia przesuszone i zniszczone zabiegami chemicznymi włosy. Keratyna ułatwia regenerację i "naprawę", dodając gładkości i połysku. Konsystencja produktu (jak możecie się domyślać) jest bardzo lekka, nie obciąża włosów i pozostawia je miękkie przez stosunkowo długi czas. Dużą zaletą jest tutaj łatwość aplikacji, a także jej uniwersalność - Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling możecie używać na mokre i na suche włosy. Nie musicie nic spłukiwać. Jest to świetna opcja na wszelkiego rodzaju wyjazdy i sytuacje, gdy nie macie możliwości w pełni zadbać o swoje włosy.

Jak Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling wypada w praktyce? Czy działa? Jaka jest moja opinia? Powiem szczerze, że jestem uzależniona od tej odżywki z dwóch powodów: naprawdę totalnie ułatwia ona rozczesywanie i świetnie nawilża. Łatwość aplikacji sprawia, że naprawdę używa się jej przyjemniej niż tradycyjnych odżywek. Jeżeli chodzi o pozostałe właściwości, o których pisze producent - nie wiem, co sądzić. Być może w dłuższej perspektywie czasu rzeczywiście daje te dodatkowe efekty w postaci regeneracji i odbudowy - ja osobiście ich nie zauważyłam i jeśli chodzi o włosy wymagające natychmiastowej kuracji, to poleciłabym Wam raczej coś tradycyjnego.

Jeżeli chodzi o Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling to na pewno polecam wszystkim tym, którzy chcą sobie ułatwić poranne rozczesywanie włosów, nadać im blasku i nawilżyć, a także tym, którzy szukają fajnej i wygodnej w aplikacji odżywki np. na sytuacje, gdy śpieszycie się do pracy lub jesteście poza domem i nie macie możliwości wykonania wszystkich zabiegów. Opakowanie 200ml tej odżywki kosztuje niecałe 30zł - myślę, że jest to dobra cena.

Czy Revlon Equave Hydro Nutritive Detangling do produkt warty uwagi? Jak najbardziej!

Komentarze